Про плюси і мінуси у співпраці з рітейлерами по Private Label

Журнал Private Label ексклюзивний спецвипуск / серпень, 2010р.

     В 2009 р. з мережею «АТБ-маркет» ми вперше почали випускати «жувальний зефір» під ВТМ «Сладко». Основною стимул-реакцією для початку контрактного виробництва стали умови співпраці з мережевим сегментом, які істотно покращуються. Перш за все, що стосується відстрочення платежів і фінансової дисципліни рітейлерів, а в умовах кризи це, напевно, основні вимоги виробника.

     На сьогоднішній день ми виробляємо 9 позицій під іншими ТМ. Частка в загальному обсязі виробництва – близько 12%. Завдання на 2010 г. – довести цей показник до 17%. Ми пропонуємо для PL ексклюзивний продукт, тому не боїмося конкуренції «з самим собою». При виведенні на ринок України жувального зефіру ми зіткнулися з проблемою відсутності культури вжитку цього продукту. Тому на даному етапі нам вигідна його популяризація у будь-якому вигляді.

      Плюси від співпраці з мережею по PL, перш за все, у фінансовій дисципліні. Мінус в тому, що не завжди є можливість задовольнити запити мереж по бажаній націнці і різниці між брендом і «приватом».

     Виробникам.  Перш за все, потрібно провести аналіз ситуації на ринку і визначитися з ціновою політикою. А в переговорах з мережами не забути про одне з важливих аспектів – націнці, яку мережа зобов'язалася ставити на ваш продукт по ВТМ.