2010 рік: перші підсумки, тенденції, перспективи

Газета «Пищевик» / травень, 2010 р.

           Останнім часом ринок борошняних кондитерських виробів значно розширився: з'явилося багато видів і форм солодощів, нового вигляду начинки т.д. В той же час помітно також поліпшення якості продукту і збільшення обсягів виробництва в підприємствах, які переоснастили свої виробничі потужності.

     Слід зазначити, що зараз великий попит мають комбіновані вироби (вафлі з печивом, печиво з декількома видами начинок, печиво із зефіром і так далі). З початку цього року також збільшилася доля продаж кондитерських виробів низько цінового сегменту, відповідно, знизився попит на дорогі продукти.

      ТМ «Лісова казка» в 2010 році запропонувала споживачам чотири новинки. Успішним проектом з них стала шоколадно-вафельна цукерка, яка продається «на вагу». Це ще раз підтверджує те, що споживач доки не готовий купувати дорогі кондитерські вироби.

      Тому «Лісова казка» вирішила декілька змінити нинішні плани по впровадженню нових проектів. Якщо раніше ми планували виготовляти новий продукт, що відноситься до дорогого цінового сегменту, то тепер готуємося реалізувати інший проект і запропонувати ринку виріб за низькою ціною. Слід зазначити, що такий продукт доки виготовляють лише в Японії, тому обладнання для нього дороге, проте сам продукт належить до дешевого ціновому сегменту. Упевнені, що український споживач позитивно сприйме нашу новинку, і проект буде успішним.