«Лісова казка» розвиває формат private label

Рекламне видання «Кондитерські вироби» / Липень, 2010 р.

     До недавнього часу продукти компанії «Лісова казка» позиціонувалися в російському ритейлі під однойменною торговельною маркою.

     А в 2010 році компанія почала інтенсивно освоювати новий формат - private label, тобто випуск продукції під власною торговою маркою (ВТМ) мереж. Жувальний зефір (у Європі - маршмеллоу) ТМ «Лісова казка» успішно конкурує із західними аналогами. Виробництво сертифіковане за стандартами Наср, у тому числі в Росії. Для російських торгових мереж СТМ вигідна апріорі. СТМ допоможе виробнику в популяризації незвичайного для Росії продукту. Сьогодні не всі знають, що крім смаку, у жувального зефіру є завидні переваги перед звичайним зефіром: продукт робиться з корисних інгредієнтів і при цьому добре переносить спеку і холод. Його смажать на багатті; кладуть в каві замість вершків; за допомогою мікрохвильовки перетворюють на безе. В одного з дистриб'юторів ТМ «Лісова казка» стався такий випадок. У їхню компанію, прайс якої налічує тисячі найменувань, включаючи жувальний зефір, приїхала австрійська делегація. Господарі запросили гостей на пікнік. Перший зустрічне запитання: «Чи буде, крім барбекю, ще й маршмеллоу?». У підсумку гості гідно оцінили жувальний зефір ТМ «Лісова казка», гостинність і той факт, що поняття «європейське якостей» вже давно переступило кордони європейських держав.

     Російський виробники, що використовують цей продукт в своїх рецептурах, а також дистриб'ютори, в чиїх прайсах є маршмеллоу, розглядають можливість повністю відмовитися від європейських аналогів на користь жувального зефіру ТМ «Лісова казка».