Казковий оптимізм

"ПРОДУКТЫ & ИНГРЕДИЕНТЫ" № 05, КВІТЕНЬ, 2010

          

1.  Як ви оцінюєте нинішню ситуацію на ринку кондитерських виробів? Як змінилися об'єми продаж в 2009 році порівняно з періодом 2008 року і першим місяцем 2010 року порівняно з аналогічним періодом минулого року? Якщо змінилися, то які основні тому причини?

      На мій погляд, ситуація на ринку кондитерських виробів на сьогоднішній день змінилася. Кондитерські вироби дорогого сегменту стали продаватися менше. Кондитерські вироби дешевого цінового сегменту, особливо украй дешевого, стали продаватися значно більше. Також кондитерські вироби зарубіжного виробництва (що поставляються безпосередньо з-за кордону), практично зникли з полиць. Об'єми продаж в 2009 році особисто у нас не змінилися, не впали і не виросли. У першому місяці 2010 року все також стабільно. В принципі продажі з однієї торгівельної точки зменшилися, а об'єми продаж фабрики «Лісова казка» в сукупності не змінилися у зв'язку із збільшенням присутності на торгівельних площах, у тому числі, завдяки виходу на ринки Білорусії, Молдови, Казахстану, Азербайджану і так далі.

  

      2. Чи довелося Вам в кризисний період передивлятися витратні статті, в чому це виражалося?

      Витратні статті передивлятися довелося, навіть довелося змінити проект, тому що ми планували виведення на ринок нового продукту в ціновий сегмент «Середній +», в результаті кризи і, як наслідок, зміни попиту, довелося переглянути плани і перейти до проекту випуску продукту в низькому ціновому сегменті. У цьому сенсі, що стосується вкладень в проект, витратні статті різко збільшилися .Збільшили ми і витрати на просування товару, витрати на маркетинг.

      3 .Чи передбачається зміна цін на кондитерську продукцію, основні тому причини? На яких її видах це найістотніше відіб'ється?

      Зміна цін на кондитерську продукцію вже сталося у бік збільшення. Основні тому причини – зміна ринку сировини, різке подорожчання цукру, назад ціни практично не відсунулися, тобто зараз ціни працюють на користь виробників, знижуватися вони не будуть, тому що настає піднімання цін на енергоносії.

      4. Розкажіть про особливості виробництва і реалізації шоколадно-вафельної продукції.

      Особливість виробництва шоколадно-вафельної продукції в тому, що вона є досить складним виробництвом, в ньому використовується дороге устаткування. Якщо таке виробництво автоматизоване, то це дуже дорогі лінії. Плюс дуже велика конкуренція. Лише у Україні, якщо не помиляюся, близько тридцяти шести великих підприємств, що випускають таку продукцію, Крім того, самих видів шоколадно-вафельної продукції на ринку велика різноманітність.

       5. Яка продукція мала підвищений попит? Які регіональні відмінні особливості вживання цього продукту?

    Є регіональні відмінності вживання цього продукту. Шоколадно-вафельна продукція має великий попит на сході України, ніж на заході, тоді як ситуація з нашим жувальним зефіром прямо протилежна, він краще продається в Західних регіонах (я маю на увазі продажі з однієї торгівельної точки).

       6. Які види нових продуктів були представлені вашою компанією в 2009-2010 рр. Які торгівельні марки вашої компанії мали найбільший попит серед споживачів?

      У розрізі шоколадно-вафельної продукції, нами були випущені тортики «Натутік»с начинкою з натурального фундука розфасовані шматочками по 45 грам в елегантну індивідуальну упаковку. Продукт завоював певну частку ринку завдяки, в першу чергу, якості і смаку. У той же час, мав успіх і проект по випуску дуже дешевої шоколадно-вафельної цукерки, що мала попит завдяки своїй ціні.

       7. Які технічні маркетингові рішення принесли найбільш успішні для вас результати в цій категорії продукції?

      Ми випустили нову асортиментну лінійку шоколадно-вафельних цукерок, в яких максимально зменшили їх собівартість, зменшили частину свого прибутку і в результаті не помилилися, – на ринок вийшов продукт в тому ціновому сегменті, який найбільш зажадався сьогодні покупцями шоколадно-вафельної продукції, що підтверджують його продажі.

       8. Де в основному реалізується продукція вашої компанії? Як складаються у вас стосунки з торгівельними мережами? З якими ви співіснуєте, якщо не секрет, на яких умовах?

      Умови роботи з мережами традиційні, як і у всіх, все досягається шляхом переговорів . Шоколадно-вафельна продукція нашої компанії реалізується в Україні. Відсотків 60 шоколадно-вафельній продукції продається в східній і південній і відсотків 30-40 - в західних областях. Продукція викладена в основному в роздріб, в звичайних магазинах. Зефір жувальний – мережевий продукт, з мережами працюємо майже зі всіма, тісно працюємо з тими, які запрошують адекватні суми за поличне простір.

       9. Ваші основні досягнення, якщо можливо про ваші плани?

      Наші основні досягнення – це те, що сьогодні є оптимістичні погляди на майбутнє, в цей період ми готуємо запуск ще одного виробництва. У наших планах до жовтня місяця виведення на ринок нового продукту для України.