Кондитерські вироби

ПРОДУКТЫ & ИНГРЕДИЕНТЫ № 09, ЖОВТЕНЬ, 2011

     1. Чи змінилися вподобання покупців за останній час? Який сегмент показує зріст?

       2. Як би ви охарактеризували споживчий попит на кондитерські вироби влітку цього року? Чи змінилися обсяги продажів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року?

      3. Яким чином ваше підприємство враховує тенденції ринку при створенні новинок? Які новинки пропонуються споживачам в новому сезоні?

      1. Економічна криза позначилася на кондитерській галузі падінням виробництва і продажів, особливо це позначилося на дорогому преміальному сегменті. У посткризовий період кондитерський ринок залишається стабільним. Немає різких рухів у бік того чи іншого сегмента, споживач, як і в 2010 році, вважає за краще купувати вироби за нижчою ціною, але зі збереженням якості.

      2. Споживчий попит в літній період цього року, всупереч очікуванням, не відрізнявся від попиту 2010 року, продажі не падали. Треба зазначити, що важливим чинником такої ситуації є те, що в 2010 році закрилося п'ять невеликих кондитерських фабрик. Таким чином, ринок перерозподілився між рештою гравцями.

      3. У 2011 році ТМ «Лісова казка» запропонувала споживачам нову цукерку «Амазонка» з кокосовою начинкою і розширила лінійку збільшених шоколадно-вафельних цукерок. Тепер покупець може придбати перевірений з дитинства «Гуллівер» в середньому ціновому сегменті у виконанні ТМ «Лісова казка». Також з'явилися вироби з новими смаками в лінійці кондитерських млинців. Готується вийти на ринок млинець з солоною начинкою. Користуються попитом наші вже існуючі вироби, але з більш оригінальним смаком або вироби, що об?єднали в собі де кілька улюблених смаків (кілька кондитерських продуктів в одному), які мають привабливе оформлення. При створенні новинок ТМ «Лісова казка» завжди враховує той факт, що український споживач бажає придбати натуральний продукт за прийнятною ціною.

      Табл. 1. Виробництво основних видів кондитерських виробів, травень-липень 2010-2011 рр.. (Тис. тон)