Не сезон для продажів – сезон для творчості

ПРОДУКТЫ & ИНГРЕДИЕНТЫ №07 август 2011 г.
     1. Яким чином підприємство підготувалося до літнього сезону? Чи очікується падіння або зростання продажів в цей період у порівнянні з аналогічним періодом минулого року? Можливі причини для таких припущень?
 
     2. Чи виводяться нові продукти для літа? Чи розробляються новинки продукції для продажу в сезон (осінь-зима)?
 
     3. Які рішення розробляються або впроваджуються вашою компанією у виробництво?

     1. Літо для всіх кондитерів - досить складний час. Диверсифікуючи ризики сезонного падіння продажів в літній період, ТОВ «ПКГ« Лісова казка »в рамках напряму « приват лейбл » ввела в свій асортимент кондитерську продукцію, що витримує високу температуру, (печиво, східні солодощі тощо). Таким чином нам вдалося зберегти присутність у торговельних точках.

     У порівнянні з аналогічними періодами минулих років, цього року очікується падіння купівельної спроможності населення. Причиною є різке подорожчання продуктів харчування взагалі. До цього додалося подорожчання проїзду, комунальних послуг, проживання тощо. Оскільки доходи громадян у цей час залишилися на тому ж рівні, то покупець, виділяючи з бюджету на кондитерські вироби ту ж суму, купить на неї набагато менше продукції.

     2. Безумовно, наша компанія використовує літню пору для створення новинок. Для виходу на ринок в осінній період готуються нові продукти в шоколадно-вафельному сегменті, у сегменті корпусних цукерок, кондитерських млинчиків. Зокрема, нами розробляється зовсім новий напрям на ринку - несолодкий кондитерський млинець (начинки - сирна, грибна і т.д.).

     3. Звичайно ж, не тільки новинки допомагають нам просувати продукцію на ринку. Адже для нинішнього покупця дуже важлива і ціна продукції. Тому наша компанія впроваджує автоматизацію виробничих процесів, чим значно знижує вартість своєї продукції. Зараз здійснюється модернізація нідерландської виробничої лінії з випуску жувального зефіру, що дозволить виробляти на ній ще кілька видів пастило-мармеладних кондитерських продуктів.