Чому дрібним підприємцям сьогодні вигідно виробляти печиво?

Статус, 4 апреля, 2011 г.

     Споживання борошняних кондитерських виробів динамічно росте. Для наших співвітчизників, доходи яких значно впали, бісквіти, рулети та печиво стали альтернативою значно дорогим тортам. Відповідно до цього, невеликі і зовсім маленькі виробники купують обладнання і випускають продукцію досить високої якості. Зазначу, що в регіонах борошняні кондитерські вироби локальних виробників успішно конкурують з продукцією національних брендів. Завдяки економії на логістиці та оплаті праці персоналу, місцеві кондитери можуть запропонувати значно низьку ціну на свої вироби.

     У 2009 році вийшли чотири новинки, найуспішнішою з яких виявилася дешева шоколадно-вафельна цукерка, що продається на вагу. У 2010 році ми випустили кондитерські млинці «Пан Кейк». Доводиться збільшувати продажі за рахунок продукції дешевого цінового сегменту. Бо якщо до кризи споживач хотів купити щось особливе і вишукане, красиво упаковане, то сьогодні він вибирає таку продукцію, на яку вистачає грошей. Раніше ми планували випуск нового для ринку України продукту в дорогому ціновому сегменті. Зміна споживчих уподобань в період кризи змусила нас переглянути свої плани, тому довелося укладати договори на поставку обладнання для іншого продукту.