Для журналу «Мир продуктов»

Журнал «Мир продуктов», № 1 / 2010.

    - Ставки робляться на корисність, високий рівень якості і при цьому – доступність. Нашому покупцеві буде представлено різноманітність форм і смаків жувального зефіру. У розрізі смакових відмінностей з'являться види продукту, поєднаного з іншими кондитерськими інгредієнтами, наприклад: жувальний зефір в шоколаді, з начинкою, з жувальним мармеладом. Крім того компанія виводить на ринок жувальний зефір з натуральними корисними добавками, схвалений до продажу в дитячих і шкільних установах.

       Боротьба як стимул

                  У зв'язку з фінансово-економічною ситуацією, основна тенденція всього кондитерського ринку в сегменті цінового позиціювання продукції полягає в скороченні долі преміальної категорії і збільшення низького цінового сегменту, - констатує Юлія Гринева, начальник відділу маркетингу ООО ПКГ «Лісова казка». - По прогнозах, в перебіг поточного року дана тенденція зберігатиме свою силу».  
    У зв'язку з цим, категорія зефіру, як і останні групи пастиломармеладних виробів, має певну перевагу перед іншими вилами кондитерської продукції в процесі цінового позиціювання. По-перше, ці солодощі завжди були доступні за ціною для переважної більшості покупців. Отже цінова орієнтація сприяє популярності зефіру у вітчизняних споживачів з різним рівнем достатку. Звичайно слід враховувати, що частота структури вжитку зефіру також сильно залежить від цінового чинника.

       Зі світу по зефіру      

   Кондитерська група зефіру розширюється не лише за рахунок смакової різноманітності. Сьогодні можна говорити про формування усередині групи видових підгруп продукції. Такому процесу до певної міри сприяє проникнення на український ринок культури вживання солодощів на ринку світовому, зокрема західноєвропейському і американському. Наприклад, сьогодні можна зустріти так званий «жувальний зефір», маршмелоу вітчизняного виробництва. Маршмелоу – популярна солодкість європейського ринку, повною мірою зефіром не є.

    Про цей новий для ринку СНД продукт розповідає Юлія Гриньова: «Хоча на ринку пастиломармеладних виробів конкуренція висока, проте – є куди зростати». Тому нашою компанією як перспективний напрям було вибрано виробництво жувального зефіру.

   Не дивлячись на те, що жувальний зефір був винайдений ще в давньому Єгипті і дуже популярний в Європі і Америці, наш споживач познайомився з ним лише в 2004р. Жувальний зефір, на відміну від традиційного зефіру, складається з патоки і желатину, останній і додає продукту жувальної властивості. Він корисний і низькокалорійний це два важливі чинники, на яких все більше звертає увагу покупець. Виробляти такий продукт можливо лише на спеціальному дорогому імпортному обладнанні, що також істотно зменшує число потенційних конкурентів».

    Можна з достатньою часткою упевненості прогнозувати, що надалі зарубіжна культура вжитку «легких солодощів» і уявлення про корисні властивості пастиломармеладних виробів стимулюватимуть розвиток споживчого попиту на нові вироби як у всій категорії, так і усередині видових груп продукції.