Fortune cookies (Печиво вдачі). Коментарій виробника

ПРОДУКТИ & ІНГРИДІЄНТИ № 2, ЛЮТИЙ 2012

                                                                                                                                                                             Вячеслав Гуляєв, генеральний директор ООО "ПКГ "Лісова казка":

    «Печиво займає найвагомішу долю кондитерського ринку в кількісному виразі,оскільки його споживання є найбільшим. Його покупцем є в основному жінки, а споживачем – вся сім’я. Печиво – продукт дешевого вагового сегменту. Ринок печива завжди буде стабільно високим. Можливо, в економічній ситуації, що склалася, він не буде зростати кількісно. Скоріше за все, будуть переміщення всередині ринку печива – одні позиції будуть сходити з ринку, інші - їх заміняти.
    Фасоване печиво показує меншу кількість продажів ніж вагове. Його беруть в основному до школи, на роботу, а дороге  – в якості подарунка. Тобто, фасоване печиво, на відміну від вагового, не для всіх і не на кожен день. У загальному об’ємі продажу ваговий дешевий сегмент займає більш значиму  долю.
    Гарну тенденцію до зростання, по даним ТМ «Лісова казка» показує печиво, виготовлене з використанням різного насіння, злаків, ізюму та ін. На ринку печива це новинка , її успіх обумовлено популяризацією серед  покупців корисних натуральних продуктів. Таке направлення, безумовно, має велику перспективу. Цей продукт споживається серед населення з середнім рівнем достатку та вище середнього. В такому сегменті важливіша якість ніж ціна.