Компанія ТОВ « ВКГ «Лісова казка» з 03.01.2017 уклала ліцензійну угоду з Licensing Аgency «UDC» на право використання на упаковках з продукцією ТМ «Лісова казка» зображень персонажів популярного бренду «Gapchinska».

Компанія ТОВ « ВКГ «Лісова казка» з 03.01.2017 уклала ліцензійну угоду з Licensing Аgency «UDC» на право використання на упаковках з продукцією ТМ «Лісова казка» зображень персонажів популярного бренду «Gapchinska».
Бути щасливим дуже просто — саме про це бренд GAPCHINSKA: Постачальник щастя № 1. Бренд GAPCHINSKA життєрадісний та світлий, населений смішними та зворушливими чоловічками, які показують, як можна радіти життю, любити та піклуватися. Вираз обличчя кожного героя так точно відображає емоції, що ті чарівним чином передаються аудиторії. Вічні цінності, якими наповнений бренд, дозволяють йому завойовувати багато серця. Для кожного GAPCHINSKA несе щось особливе, особисте, зрозуміле лише йому.
З 01.07.2017 ТМ «Лісова казка» виводить на ринок новий дуже стильний і цікавий продукт - Зефір жувальний «Солодка історія» з ароматом полуниці.
Зефір жувальний «Солодка історія» з ароматом полуниці – це ніжні біло-рожеві зефірки в легкій кисло-солодкій посипці.
У кожному ящику-екрані міститься мікс з 3-х різних видів пачок з гарними дівчатами бренду GAPCHINSKA. Пастельні тони, які використовуються в дизайнах бренду, вигідно підкреслюють натуральність продукту Зефіра жувального «Солодка історія» з ароматом полуниці».

Конкурентні переваги:

• продукт з брендом GAPCHINSKA виділяє товар на полиці і сприяє його запам'ятовуванню;
• емоційність упаковки з брендом дозволяє керувати прийняттям рішення про купівлю;
• завдяки універсальності бренду, зефір «Солодка історія» знайде своїх споживачів в абсолютно різних групах цільових аудиторій;
• бренд GAPCHINSKA асоціюється у споживача з продукцією преміум сегменту.

Переваги продукту:

• смакові якості нового продукту - зефірки посипані цукром з кислинкою, яка провокує споживача з'їсти більше продукту;
• на пачці спеціально позначена калорійність в 1 штучці - 15 Ккал;
• упаковка зефіру виготовлена з дорогою матової плівки, завдяки чому пачка стала приємна на дотик і більше презентабельна;
• продукт представлений в трьох різних упаковках з гарними дівчатами, завдяки чому покупець може вибрати персонажа на свій смак;
• новий формат упаковки 100 гр, при досить об'ємному зовнішньому вигляді пачки на полиці – конкурентна ціна;
• важливий акцент зроблений на натуральність, так як до складу продукту входять тільки натуральні барвники.