ТМ «Лісова казка» 2010 і 2011 роках збільшує експорт борошняних кондитерських виробів на територію країн СНД

FOOD UA продукты украины, №4 / 2011

     Минулий рік, на жаль, не приніс збільшення доходів населення України. Зате подорожчала сировина і, відповідно готова продукція. Таким чином, доля дешевого (вагового) сегменту на кондитерському ринку залишається або стабільною, або продовжує зростати.

     У зв'язку з цими тенденціями ТМ «Лісова казка» 2010 і 2011 роках збільшує експорт борошняних кондитерських виробів на територію країн СНД. Ринок Російської Федерації продовжує залишатися найцікавішим і високоліквідним для нас.

     Доходи на душу населення в Російській Федерації зростають. Це дозволяє збільшувати об'єми ринку кондитерських виробів в натуральному вираженні. Імпорт до України скорочується по тим же самим причинам, тобто через відсутність зростання спроможності купувати.
     У 2010 році сировина дорожчала неодноразово. Більш всього на ціну готової продукції (вафельного сегменту) вплинуло подорожчання жирів (зростання цін склало 30% порівняно з 2009 роком), цукру (30%), какао (30%), муки (50%). Якщо зростає ціна на сировину, то і ціна готової продукції збільшується. У результаті наша продукція подорожчала за минулий рік на 30%. Це негативно позначається на продажах. Тому, обсяги виробництва вже наявних ліній залишилися в межах попереднього року. У зв'язку з цим було прийнято рішення про виведення на ринок дешевого вагового продукту. Для цих цілей в 2010 році «Лісовою казкою» встановлена нова лінія, побудований новий виробничий цех. Це рішення вже виправдало себе. Нові потужності по виробництву кондитерських млинців «ПанКейк», запущені в останній місяць минулого року, дозволили збільшити об'єм реалізованої продукції за рік на 40% в натуральному вираженні і на 44% в грошовому вираженні.

     Ми відмітили, що споживач борошняних кондитерських виробів в 2010 році більш обдумано ставиться до вибору продукції, що купує, практично виключаючи для себе спонтанну покупку. Слідуючи цій логіці покупця, нами не розглядається виробництво продукції в дорогому ціновому сегменті. Замість цього плануємо розширювати ваговий недорогий сегмент, а також збільшуватимемо частку експорту.