Новости

З 01 вересня 2017 р. по 30 вересня 2017 р. компанія ТОВ «ПКГ «Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик-екран (маса нетто 1,0 кг) з продукцією: Сніданки сухі. Трубочки круп'яні "Mr CORN'er" з начинкою зі смаком шоколаду, глазуровані кондитерською глазур'ю» і «Сніданки сухі. Круп'яні палички "Mr CORN'er" з начинкою зі смаком пломбіру глазуровані кондитерською глазур'ю» з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ миттєвий подарунок у розмірі 5 гривень.

Компанія ТОВ « ВКГ «Лісова казка» з 03.01.2017 уклала ліцензійну угоду з Licensing Аgency «UDC» на право використання на упаковках з продукцією ТМ «Лісова казка» зображень персонажів популярного бренду «Gapchinska».
З 01.07.2017 ТМ «Лісова казка» виводить на ринок новий дуже стильний і цікавий продукт - Зефір жувальний «Солодка історія» з ароматом полуниці.

З 01 травня 2017 р. по 30 червня 2017 р. до сезону барбекю стартує акція на Зефір жувальний «Барбекю» з ароматом ванілі

З 06 лютого 2017 р. по 31 березня 2017 р. компанія ТОВ «ВКГ «Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду коробку зефіру жувального "Зефірозиво" зі смаком полуниці та банана, масою нетто 300 г (20 шт. по 15 г) з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ миттєвий подарунок у розмірі 5 гривень.

ТОВ "ВКГ" Лісова казка" уклала ліцензійну угоду з ТОВ "Мармелад Медіа"

З 01 cічня 2017 р. по 28 лютого 2017 р. компанія ТОВ «ВКГ «Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик млинців кондитетрских "ФіксіКейк" з полуничним наповнювачем і "ФіксіКейк" з наповнювачем молочним, масою нетто 1,0 кг з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ миттєвий подарунок у розмірі 5 гривень.

З 01 січня 2017 р. до 28 лютого 2017 р. компанія ТОВ «ПКГ«Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати в перебігу акційного періоду коробку цукерок "Респект" вафельних глазурованих шоколадною глазур'ю, масою нетто 0,540 кг з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться гарантований моментальний подарунок в розмірі 5 гривень.

З 01 січня 2017 р. по 28 лютого 2017 р. компанія ТОВ «ПКГ «Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик зефіру жувального «Пружинка» з ароматом полуниці та «Пружинка» з ароматом персика, масою нетто 1,2 кг (4 тубуса по 300 г) знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ миттєвий подарунок у розмірі 5 гривень.

З 01 січня 2017 р. по 28 лютого 2017 р. компанія ТОВ «ПКГ «Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик зефіру жувального «Confectum Berry Mallows» зі смаком полуниці та аґрусу, масою 1,2 кг (4 тубуса по 300 г) з акційною етикеткою. У кожному тубусі масою 300 г знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ миттєвий подарунок у розмірі 5 гривень.

З 01 cічня 2017 р. по 31 грудня 2017 р. проводиться акція «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик-екран цукерок «Пастушок Джотто», вагою 2 кг, з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ моментальний подарунок у розмірі 20 гривень.

З 1 грудня 2016 р. по 31 грудня 2016 р. компанія ТОВ «ПКГ «Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик жувального зефіру «Confectum Berry Mallows» зі смаком полуниці та аґрусу, масою нетто 1,0 кг з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ миттєвий подарунок у розмірі 20 гривень.

У Харкові проходило одне з найцікавіших кулінарних заходів для дітей зйомки 2-го сезону шоу "Cookляндія".

Відтепер, відвідавши виставу, діти зможуть придбати різноманітну смачну продукцію від компанії ТОВ "ПКГ"Лісова казка" з веселими героями мультсеріала "Фіксиками".

ТОВ "ПКГ" Лісова казка" уклала ліцензійну угоду з ЗАТ "Аероплан"

З 01 травня 2016 р. по 31 травня 2016 р. компанія ТОВ «ПКГ «Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик крекеру "Брезель" масою 1,5 кг з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ миттєвий подарунок у розмірі 5 гривень.

З 1 березня 2016 року ТОВ «ПКГ «Лісова казка» офіційно стала ліцензіатом продюсерської компанії «Аероплан». І отримала виключне право в Україні продавати свою продукцію: вафельні цукерки, кондитерські млинці і жувальний зефір в упаковках з героями мультсеріалу "Фіксики".

З 15 лютого 2016 р. по 30 квітня 2016 р. компанія ТОВ «ВКГ«Лісова казка»проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду коробку торта «Маркіз де Карабас» вафельний глазурований кондитерською глазур'ю, масою нетто 2,025 кг з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ моментальний подарунок у розмірі 5 гривень.

З 1 лютого 2016 р. по 29 лютого 2016 р. проводиться акція «Пакети в подарунок». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик з акційною етикеткою вагою 3,5 кг або 6,0 кг вафель "Артек харківський" та "Лісові з ароматом лимона" на вибір.

14 січня 2016 року відбулася урочиста лінійка ФК "Арсенал" з нагоди привітання юних футболістів з минулими новорічними святами.

У конкурсі "Солодкий тріумф 2015" зефір жувальний зі смаком полуниці та агрусу «Принцеса Фруктольда» - ТОВ «ПКГ «Лісова казка» стала переможцем у номінації «Тріумф якості».

10 вересня 2015 року відбулася урочиста лінійка футбольного клубу "Арсенал" з нагоди відкриття нового футбольного сезону.

До Управління ДАІ Харківської області завітали школярі загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова. Для них співробітники ДАІ провели єдиний урок безпеки дорожнього руху в ігровій формі за участю дитячих колективів, а ТОВ ВКГ "Лісова казка" пригощала своїм смачним зефіром.

На операційній системі Android на сьогоднішній день працює понад 1 млрд. мобільних пристроїв по всьому світу. Компанія Google кожну нову версію Android називає кодовою назвою. Вибір кодових назв здійснюється відповідно філософії компанії Google : так як смартфони і планшети роблять наше життя приємнішим, то в назвах Android, має бути теж щось приємне, ніжне і смачне, тому до кожної версії ОС, в якості кодового слова, додають назва смачних десертів і солодощів.

Так нова версія операційної системи для мобільних платформ Android 6.0 M отримала назву Marshmallow.

З 1 вересня 2015 року поновлюється виробництво вафельних цукерки в кондитерській глазурі ТМ «Лісова казка» «Пастушок Джотто» вже з вдосконаленою рецептурою продукту.

Виробничо-кондитерська група "Лісова казка" стала переможцем у всеукраїнському рейтингу "Сумлінний платник податків" в галузі харчової промисловості. За особливі заслуги і досягнення в харчовій промисловості, компанія відзначена почесним дипломом і занесена в книгу "Сумлінні платники податків 2014"

З 01 липня 2015 року буде тимчасово припинено виробництво шоколадно-вафельних цукеркок ТМ «Лісоваказка» «Пастушок Джотто» з метою удосконалення рецептури продукту.

З 1 липня 2015 р. по 31 вересня 2015 р. компанія ТОВ «ВКГ«Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати Учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду ящик цукерок з переліку акційних позицій з акційною етикеткою.

З 1 по 31 серпня 2015 р. компанія ТОВ "ПКГ "Лісова казка" проводить акцію "Швидкі гроші". Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати впродовж акційного періоду ящик з будь-яком смаком млинця кондитерського "Пірамідка" ТМ "Лісова казка". У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ моментальний подарунок у розмірі 5 гривень.

У лютому 2015 Компанія ПКГ «Лісова казка» стала членом Харківської торгово-промислової палати ( ХТПП ).

З кінця грудня і всі новорічні свята компанія «Лісова казка» була спонсором конкурсів, що проводились в Центральному парку розваг ім. Горького.

12 грудня 2014 року продукти ТМ «Лісова казка» випущені для ринку Ісламських країн отримали Сертифікацію «Халяль».

2 лютого 2015 урочисто відзначали 17-річчя стадіону «Арсенал».

Компанія «Лісова казка» виступала спонсором солодких подарунків. Команди молодих і талановитих спортсменів отримували грамоти та солодкі призи.

Компанія «Лісова казка» виступала солодким спонсором на святкуваннях «Новорічної ялинки» в ТРЦ «Французький бульвар».

Кольорове, лазерне льодове шоу з виступами дитячих колективів, вручення солодких подарунків порадувало всіх присутніх.

Компанія «Лісова казка» виступила партнером спеціальної телерубрікі «Відеовізитка» в програмі «Нове життя - це Я!» - в якій розкриваються молоді таланти м. Харкова.

З 1 січня по 31 грудня 2015 компанія ТОВ «ВКГ«Лісова казка»проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно придбати протягом акційного періоду коробку торта «Маркіз де Карабас» вафельний глазурований кондитерською глазур'ю, масою нетто 0,540 кг з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ моментальний подарунок у розмірі 5 гривень.

З 1 вересня по 30 вересня 2014 р. компанія ТОВ «ПКГ «Лісова казка» проводить акцію «Швидкі гроші». Для того, щоб стати учасником акції, необхідно протягом акційного періоду ящик млинців кондитерських «МаусКейк» з молочним наповнювачем, масою нетто 1 кг з акційною етикеткою. У кожному акційному ящику знаходиться ГАРАНТОВАНИЙ моментальний подарунок у розмірі 5 гривень.

Компанія «Лісова казка» спільно з Департаментом у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради організувала та провела свято для дітей і молоді - «День солодкого» у парку ім. Горького.

Свято відбулося 14 червня на головній сцені Центрального парку культури і відпочинку ім. Горького.

Виробничо-кондитерська група «Лісова казка» взяла участь у проведенні святкових заходів для дітей позбавлених батьківського піклування та дітей з обмеженими фізичними можливостями.

У теплій домашній атмосфері, за чаєм з цукерками «Лісової казки» діти провели «День Святого Валентина» 13 лютого 2014 року і вечір арт-занять 17 февраля 2014 року. «Лісова казка» виступила «солодким спонсором» обох заходів, організованих Харківським Центром соціальних служб «Довіра».

Торгова марка «Лісова казка» - організатор та учасник Кондитерського Союзу виробників «Конфектум», представила свою продукцію на міжнародній виставці «Продекспо - 2014» у м. Москва.

17 листопада 2013 компанія «Лісова казка» відсвяткувала свій день народження. Минуло 15 років з дня заснування компанії. На сьогоднішній день ТОВ «ВКГ «Лісова казка» має три виробничих цехи, є першим в Україні виробником - розробником нових продуктів під ВТМ, є учасником та співзасновником Асоціації «Укркондпром» поряд з ТОВ «КОНТІ», ТОВ «Нестле Україна», «РОШЕН» та кількома іншими торговими марками, виступає організатором і членом Кондитерського Союзу Виробників «Конфектум».

Виробничо-кондитерська група "Лісова казка" стала переможцем у всеукраїнському рейтингу "Сумлінний платник податків" в галузі харчової промисловості. За особливі заслуги і досягнення в харчовій промисловості, компанія відзначена почесним дипломом і занесена в книгу "Сумлінні платники податків 2012"

В 1998 році організовано ТОВ «Виробничо-кондитерська група «Лісова казка», генеральним директором якої є Вячеслав Іванович Гуляєв .

Метою підприємства було обрано залучення в Україну новітніх, конкурентоспроможних технологій кондитерської галузі, найкращого європейського обладнання, організація труда за світовими стандартами.

Про особливості організації системи охорони праці на кондитерському виробництві "ОПіПБ" розповіла інженер по охороні праці харківського ТОВ "ПКГ "Лісова казка" Зинаїда Костенко.

Організація і управління охороною праці

Організована система управління охороною праці на підприємстві регулює взаємовідносини між структурними підрозділами підприємства, стосунки працедавця з найнятими робітниками. Управління охороною праці ТОВ "ПКГ "Лісова казка" - це чітка взаємодія усіх структур виробництва, спрямована на дотримання нормативних вимог по охороні праці і виконання посадових обов'язків по забезпеченню безпеки виробничих процесів.

Споживання борошняних кондитерських виробів динамічно росте. Для наших співвітчизників, доходи яких значно впали, бісквіти, рулети та печиво стали альтернативою значно дорогим тортам. Відповідно до цього, невеликі і зовсім маленькі виробники купують обладнання і випускають продукцію досить високої якості. Зазначу, що в регіонах борошняні кондитерські вироби локальних виробників успішно конкурують з продукцією національних брендів. Завдяки економії на логістиці та оплаті праці персоналу, місцеві кондитери можуть запропонувати значно низьку ціну на свої вироби.

1. Яким чином підприємство підготувалося до літнього сезону? Чи очікується падіння або зростання продажів в цей період у порівнянні з аналогічним періодом минулого року? Можливі причини для таких припущень?

2. Чи виводяться нові продукти для літа? Чи розробляються новинки продукції для продажу в сезон (осінь-зима)?

3. Які рішення розробляються або впроваджуються вашою компанією у виробництво?

У машин недорогого цінового сегменту існує проблема переналадки під час переходу з одного виду продукту на інший. Так само відсутня автоматична система зміни рулону плівки. Як правило, такі машини не відрізняються надійністю, що призводить до частої заміни деталей і простою виробництва (доставка запасних частин з Китаю, наприклад, здійснюється протягом місяця).

Незважаючи на те, що ринок України перенасичений вафельною продукцією, і новим гравцям практично нереально потрапити в цей сегмент через низьку рентабельність і велику конкуренцію, все ж є ще незайняті ніші в снековій групі товарів. Виробництво вафель, за образом і подобою чіпсів, не поширене в Україні, хоча цей напрямок є досить перспективним. Але поки що тільки подекуди зустрічаються слабкі локальні спроби, на рівні цеховиків, виготовляти таку продукцію, яка, все ж користується попитом.

1. Чи змінилися вподобання покупців за останній час? Який сегмент показує зріст?

2. Як би ви охарактеризували споживчий попит на кондитерські вироби влітку цього року? Чи змінилися обсяги продажів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року?

3. Яким чином ваше підприємство враховує тенденції ринку при створенні новинок? Які новинки пропонуються споживачам в новому сезоні?

Минулий рік, на жаль, не приніс збільшення доходів населення України. Зате подорожчала сировина і, відповідно готова продукція. Таким чином, доля дешевого (вагового) сегменту на кондитерському ринку залишається або стабільною, або продовжує зростати.
У зв'язку з цими тенденціями ТМ «Лісова казка» 2010 і 2011 роках збільшує експорт борошняних кондитерських виробів на територію країн СНД. Ринок Російської Федерації продовжує залишатися найцікавішим і високоліквідним для нас.
Доходи на душу населення в Російській Федерації зростають. Це дозволяє збільшувати об'єми ринку кондитерських виробів в натуральному вираженні. Імпорт до України скорочується по тим же самим причинам, тобто через відсутність зростання спроможності купувати.

Кондитерська група «Лісова Казка» в місті Бєлгороді є ексклюзивним представником ТМ «Лісова Казка» м. Харків.
Розвиваючи ТМ Лісова Казка, фірма стала логістичним центром для групи кондитерських фабрик України, який надає російському споживачеві різноманітність кондитерських новинок.
На кондитерський ринок РФ Кондитерська група «Лісова Казка» виходила перш за все із зефіром жувальним, який є унікальним продуктом для СНД і традиційним в Європі

1. Як ви оцінюєте нинішню ситуацію на ринку кондитерських виробів? Як змінилися об'єми продаж в 2009 році порівняно з періодом 2008 року і першим місяцем 2010 року порівняно з аналогічним періодом минулого року? Якщо змінилися, то які основні тому причини?

На мій погляд, ситуація на ринку кондитерських виробів на сьогоднішній день змінилася. Кондитерські вироби дорогого сегменту стали продаватися менше. Кондитерські вироби дешевого цінового сегменту, особливо украй дешевого, стали продаватися значно більше. Також кондитерські вироби зарубіжного виробництва (що поставляються безпосередньо з-за кордону), практично зникли з полиць. Об'єми продаж в 2009 році особисто у нас не змінилися, не впали і не виросли. У першому місяці 2010 року все також стабільно. В принципі продажі з однієї торгівельної точки зменшилися, а об'єми продаж фабрики «Лісова казка» в сукупності не змінилися у зв'язку із збільшенням присутності на торгівельних площах, у тому числі, завдяки виходу на ринки Білорусії, Молдови, Казахстану, Азербайджану і так далі.

Ставки робляться на корисність, високий рівень якості і при цьому – доступність. Нашому покупцеві буде представлено різноманітність форм і смаків жувального зефіру. У розрізі смакових відмінностей з'являться види продукту, поєднаного з іншими кондитерськими інгредієнтами, наприклад: жувальний зефір в шоколаді, з начинкою, з жувальним мармеладом. Крім того компанія виводить на ринок жувальний зефір з натуральними корисними добавками, схвалений до продажу в дитячих і шкільних установах.

До недавнього часу продукти компанії «Лісова казка» позиціонувалися в російському ритейлі під однойменною торговельною маркою.

А в 2010 році компанія почала інтенсивно освоювати новий формат - private label, тобто випуск продукції під власною торговою маркою (ВТМ) мереж. Жувальний зефір (у Європі - маршмеллоу) ТМ «Лісова казка» успішно конкурує із західними аналогами. Виробництво сертифіковане за стандартами Наср, у тому числі в Росії. Для російських торгових мереж СТМ вигідна апріорі.

1. Які основні зміни або нові тенденції на ринку борошняних виробів ви спостерігаєте за 2009 рік?

На мій погляд, зростає різноманітність видів борошняних кондитерських виробів, підвищується їх якість. Невеликі і зовсім маленькі виробники набувають серйознішого обладнання і виробляють на ньому якісніші продукти, а також у більших, ніж раніше кількостях: шарування, бісквітне печиво з начинками і так далі.

2. Який об'єм ринку в натуральному і грошовому вираженні, основні гравці ринку?
3. Як змінився імпорт – експорт на ринку?
Імпорт, якщо говорити про продукцію західних виробників майже відсутній, експорт покращав у зв'язку з падінням гривни.

Останнім часом ринок борошняних кондитерських виробів значно розширився: з'явилося багато видів і форм солодощів, нового вигляду начинки т.д. В той же час помітно також поліпшення якості продукту і збільшення обсягів виробництва в підприємствах, які переоснастили свої виробничі потужності.

Слід зазначити, що зараз великий попит мають комбіновані вироби (вафлі з печивом, печиво з декількома видами начинок, печиво із зефіром і так далі). З початку цього року також збільшилася доля продаж кондитерських виробів низько цінового сегменту, відповідно, знизився попит на дорогі продукти.

ТМ «Лісова казка» в 2010 році запропонувала споживачам чотири новинки. Успішним проектом з них стала шоколадно-вафельна цукерка, яка продається «на вагу». Це ще раз підтверджує те, що споживач доки не готовий купувати дорогі кондитерські вироби.

В 2009 р. з мережею «АТБ-маркет» ми вперше почали випускати «жувальний зефір» під ВТМ «Сладко». Основною стимул-реакцією для початку контрактного виробництва стали умови співпраці з мережевим сегментом, які істотно покращуються. Перш за все, що стосується відстрочення платежів і фінансової дисципліни рітейлерів, а в умовах кризи це, напевно, основні вимоги виробника.

На сьогоднішній день ми виробляємо 9 позицій під іншими ТМ. Частка в загальному обсязі виробництва – близько 12%. Завдання на 2010 г. – довести цей показник до 17%. Ми пропонуємо для PL ексклюзивний продукт, тому не боїмося конкуренції «з самим собою». При виведенні на ринок України жувального зефіру ми зіткнулися з проблемою відсутності культури вжитку цього продукту. Тому на даному етапі нам вигідна його популяризація у будь-якому вигляді.